ME <3 YOU

Gokväll, det är alltså nu i min blogg som jag ska skriva ner mina memoarer så att ni läsare ska ha något kul att läsa. MEN...För en arbetslös student så finns inte mycket kul att veta. Jag går mest och fördriver tiden,letar jobb och nu har jag börjat kolla på family guy för andra gången denna sommar. Är på säsong 2 just nu.
 
Jag kan ju istället passa på att hylla min underbara flickvän. Hon är den bästa människa som finns och jag är så glad att hon förgyller mina dagar. Tanken som gör att jag orkar ha tråkigt nu på veckorna är att när väl fredagen kommer så får jag äntligen träffa henne.
Jag vill som sagt bara säga att jag älskar dig och att du är den sötaste som någonsin funnits och kommer finnas.
 
 

Kommentarer
Postat av: Michelle

Jag känner mej hyllad här^^
Älskar dej så sjukt mycket älskling, imorgon ses vi!<3

2012-08-23 @ 15:50:09
URL: http://kelliiberglind.blogg.se

Skriv din åsikt här:

Namn:
Kommer du tillbaka?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0