Tv-Serier

 
Spännande? JA!! Ge mig! 
 
 
Är det någon av mina grymma läsare som följer någon bra tv serie eller om det finns någon gammal som är bra att rekomendera till mig?
Själv sitter jag och väntar på några serier som snart kommer.Först och främst
Sons of anarchy säsong 5, fruktansvärt bra serie.
Vampire diaries-Säsong 3 Dvd release..Anledningen till att jag längtar tills den släpps på dvd är för att min lilasyster kommer köpa den och då kan man kolla alla avsnitt i sträck med bra kvalite och svensk text osv.
Awkward säsong 2 som börjar den 2 september!
 
Det var väl de jag följer just nu. Men jag hoppas det blir fler nu när jag får lite hjälp

Kommentarer
Postat av: myrins - fotoblogg

the pacific är jättebra! :) en säsong på 10 avsnitt, du borde se !

2012-08-25 @ 17:16:14
URL: http://myrins.blogg.se
Postat av: femtondemars - poledance mamma

sv: tack så jättemycket :)

2012-08-26 @ 20:08:49
URL: http://femtondemars.webblogg.se

Skriv din åsikt här:

Namn:
Kommer du tillbaka?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0