Börja om!

Nej nu ska det bli skärpning!
Jag ska försöka blogga lite mer nu. 
 
Aja. 
Nu är det snart jul och jag längtar faktiskt. Det ska bli väldigt trevligt. Jag gillar att öppna julklappar :)
Jag hoppas jag får lite som jag önskar mig, det skulle vara trevligt. Fast jag har faktiskt inte önskat mig så mycket speciellt. 
 
Nu är det ju dryga halvåret kvar till sommaren och jag börjar fan bli orolig för sommarens festivaler.
Jag har inte hittils hittat en enda som jag faktiskt vill besöka. Det skulle väl vara skogsröjet och se twisted sister igen bland annat. 
Annars vet jag några band som jag har på min önskelista att se iaf. 
Hardcore superstar ligger ju bra till med lite nya låtar eftersom nya skivan ramlar in i vår.
Sen kanske man kan få hoppas på ett besök från Def leppard eller Avenged Sevenfold. 
In flames kör ju några gig i sommar lite här och där så det kanske kan vara något att pricka in. Annars vet jag inte. 
 
 
När jag inte bloggar så ofta så blire mycket text att läsa när det väl kommer. 
Slänger väl in nån bild också då.
 
Pärlan och skabbtrollet som förhoppningsvis ska inbringa mig lite pengar genom annonser på delar.
Saknar den veckan!<3 Bästaste Michelle!!
Tror jag ska färga håret svart igen BTW!

Kommentarer

Skriv din åsikt här:

Namn:
Kommer du tillbaka?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0