How do you do?

Idag så vaknade jag i ornäs,hemma hos älskling!
Vi låg väl mest och pratade tills jag drog mig hemåt. Och sen dess så har jag fixat klart mitt cv och skrivit ut det.
Tänkte att jag skulle ta en drive imorron och besöka lite företag och presentera mig och lämna bort mitt cv med förhoppningen att det ska löna sig.
Jag har också roat mig med att kolla efter jobb på internet, men jag hittar inget som passar alls. Det är bara chef/ledar jobb som finns, och lärare. Det finns hur mycket jobb som lärare som helst. Det skulle man ju ha utbildat sig till.
 
Nu till det som är kanske lite roligare att läsa om, musik!
Jag tänkte slänga in lite kvällsmys i form av
Tuff..Gnight!

Kommentarer

Skriv din åsikt här:

Namn:
Kommer du tillbaka?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0