Morgonstund har guld i mun!

Idag var jag uppe med tuppen och jag har fått så mycket gjort alltså.
Istället för att ligga och sova till klockan 2 så har jag istället gått upp runt tjugo över 9.
Jag har hunnit med att sätta upp reglar till staketet som har varit trasigt i typ 10 år,grävt bort lite jordhögar på gården och städat mitt rum.
Allt förutom städat mitt rum fick jag betalt för, känns rätt bra att få lite småjobb när man inte har något riktigt.
 
Nu är planerna att jag ska sätta mig ner och kolla igenom dagens skörd av jobb som kommit upp på nätet, sen slänga mig i duschen,fixa mig och dra mig mot ornäs så småningom.
Vi får se om jag svänger förbi säter och kollar lite cruising innan,det beror alldeles på vilket humör jag är på och vad vädret lutar åt för håll.
 
 Med tanke på gårdagens inlägg om nya låtar, då tänkte jag slänga in den nya låten med Aerosmith.
Legendary Child. Låten börjar 1.18 om ni inte orkar se introt! :)  Enjoy!
 

Kommentarer
Postat av: Anonym

Har du instagram :-) svara i en kommentar för jag har ingen blogg

Svar: Nej det har jag inte,men funderar på att skaffa, ska kolla vad det är först :)
Fredrik

2012-07-21 @ 00:54:42
Postat av: Felicia Johansson

Nej men oj vad jag blir glad av dina ord, tack så jättemycket! Dom uppskattas verkligen :)

Svar: Varsegod! Hoppas du har det bra! :)
Fredrik

2012-07-22 @ 00:54:12
URL: http://feliciavendela.webblogg.se

Skriv din åsikt här:

Namn:
Kommer du tillbaka?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0