Tre gamla rävar!

Vad har vi för tankar kring det då gott folk. Jag satt och funderade lite på att det är några gamla band som släppt nya låtar från kommande skivor.
Jag tycker personligen att hell or hallelujah med kiss är inte så vidare värst mycket att hänga i julgranen. Jag är inte det största kiss fanet on earth men jag har ju hört bättre kan man säga. Det ligger inte på min top 5 kiss lista. Inte topp 20 heller för den delen.
Mötley crue då? Jo det är en riktigt bra låt och en go refräng som sätter sig direkt och det blir något man kan sjunga med i nästa gång de kommer hit. Kanske inte det bästa här ifrån heller men absolut av väl godkänt kvalitet.
Och så kommer vi till
Aerosmith.. Jag var tveksam när jag först hörde låten,sedan ju mer jag lyssnade på den så inser jag nu att den är väldigt bra. Den är väldigt "aerosmith" och det gillar jag.
 
Summan av det här nu då?
Kiss-Den får helt enkelt inte så bra betyg 2/5. Ingen låt jag lägger i min favoritlista.
 
Mötley crue-Hade stora förväntingar,höll inte riktigt måttet men vi får se vad som händer med en kommande musikvideo som kanske kan liva upp den till en fullpoängare. 4/5
 
Aerosmith-Levererar en skön låt med stunder påminnande om love in an elevator. Riktigt bra och bra video 5/5

Kommentarer

Skriv din åsikt här:

Namn:
Kommer du tillbaka?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0