Nu är det bara några små dagar kvar.



Det kommer bli fett!
På onsdag då blire att bila ner till Sweden rock med min underbara flickvän.
Det är väl ca 60-65 mil att åka så det blir en heldag i bilen. Hoppas inte det blir allt för drygt.
Sen kan jag ju passa på att säga att det ska bli mer än skönt att inte tälta utan vi har faktiskt hyrt rum på ett vandrarhem. VÄRME<3 Hatar att tälta,förstår inte grejen. Det är ju kallt och jävligt.
Fast för de flesta så verkar ju det vara halva grejen.

Ska bli sjukt nice att få kolla på Mötley crue, men också allt annat som man får se under torsdagen,fredagen och lördagen.

Detta blir nog mitt sista inlägg på bloggen innan festivalen. När jag kommer hem så ska jag lägga upp lite bilder.


Kommentarer

Skriv din åsikt här:

Namn:
Kommer du tillbaka?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0