Christmas presentssss!

Alltså jag fattar inte. 
När jag var liten, då kunde ajg önska mig hur mycket som helst och vad som helst i julklapp. 
Det kan jag tydligen inte längre. 
Det finns massor som jag vill ha men det känns som att vissa saker vill man typ inte önska sig?
Vafan är det för jävla tankeställning?
Jaja, jag har iaf insett att jag är oduglig på att önska julklappar. 
Jag kanske tycker att jag själv kan köpa vissa saker och vissa saker är roligare att få?
Hursomhelst så önskar jag mig nog en till gitarr,samsung galaxy eller hemmabiosystem av de stora sakerna. 
Och det blir ju så dyrt för dom stackarna som måste lägga ut pengar. Meeeen..den som vill får gärna göra det. 
 

Kommentarer

Skriv din åsikt här:

Namn:
Kommer du tillbaka?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0