Jag pratar ut om 2013 års festivaler.

Festivalsnacket!
 
Det skrivs en del på festivalsidor och de första bokningarna till nästa år börja ramla in. De första bandsläppen tycker jag ska vara det som drar hela festivalen. Just nu är jag väldigt skeptisk men det ändras antagligen. 
Den nya festivalen i norrköping har ju dragit till ordentligt med  Rammstein,Green day och Avicii. Visst det är riktigt stora akter och jag tror nog att om peace and love inte släpper något stort snart så kommer det nog inte gå så bra eftersom det är samma datum. 
Men jag tycker inte den festivalen låter så lockande än. Green day är sånt man har lyssnat på i evigheter egentligen så det skulle väl vara kul att se när man väl är där, men det är inget som får mig att köpa biljetten. 
Avicii är också något jag skulle vilja se men det räcker inte heller. Rammstein ogillar jag med hela mitt hjärta och jag förstår verkligen inte det bra. 
 
Mycket snack nu men det jag hoppas på är att Sweden rock drar till med något riktigt mumsigt, antar att det kommer. Gärna peace and love också eftersom att jag bor nära. 
 
 
Påväg till sweden rock 2012, från vandrarhemmet. Saknar håret!

Kommentarer
Postat av: Anonym

Sv: Precis! :)

2012-10-03 @ 16:54:12
URL: http://bassfucker.blogg.se

Skriv din åsikt här:

Namn:
Kommer du tillbaka?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0