Me and my guitar..

Först så hade jag värsta mycket inspriation att skriva på bloggen och i nästa stund ingenting alls. Fattar inte att det ska vara sånna berg och dalbanor. Fast jag vill inte uppdatera om jag inte tycker att det är kul.
Så nu vet ni de. 
 
Söndag kväll och precis kommit hem från flickvännen. Hade jag fått välja hade jag varit där jämt eller hon här. Men så är det när hon går i skolan. 
Sen blire andra bullar! Då blire flytta som redan planeras litegrann. Ska bara fixa ett jobb så det går ihop med pengar. 
 
Sitter och lyssnar på bra musik och ska kolla om de kommit in nå nya jobb och eventuellt söka. 
 
ÄHa de fint!
 

Kommentarer
Postat av: Rebecca

vill också kunna spela gitarr :(

2012-09-18 @ 20:49:39
URL: http://rebeckhaam.blogg.se

Skriv din åsikt här:

Namn:
Kommer du tillbaka?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0