Trött men med en ny dator.

Känslan när man köpt en ny dator som faktiskt fungerar.
Då var det bara att lägga över några tusen bilder då. Man vill ju ha ett litet bibliotek att välja och vraka ur när man lägger upp något eller så.
Det känns iaf sjukt bra med en ny dator. 6990kr kostade den mig så nu ska det väl förhoppningsvis hålla i några år igen.
 
Jag vet, jag ligger efter med mina festival recensioner men jag jobbar så jäkla mycket plus att nu har jag börjat på boomtown så det blir inte mycket tid över kan man säga.
Där ska jag fortsätta med mitt första instrument som är gitarr. Sen blir det studioteknik och stagecoachning bland annat. Det kommer nog bli bra, det känns sådär just nu men det blir nog bättre.
 
Nu ska jag fortsätta utforska nya datorn. Windows 8 är inte min grej känner jag men jaja, har inte pengar att lägga ner på att köpa sjuan. Så det får gå så länge.
 
 

Kommentarer

Skriv din åsikt här:

Namn:
Kommer du tillbaka?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0