Cleantown!

Godmorgon everybody. 
Idag så finns det en del på min att göra lista, som börjar med...
*Städa mitt rum tillsammans med underbar musik
*Gå utanför dörren och dra ner all julbelysning. Nu peppar vi våren istället. 
*Hoppas på att One tree hill ramlar ner i postlådan. 
*Tänkte att jag skulle försöka städa bilen också, insidan iaf eftersom den ändå kommer bli alldeles skitig i det här slaskvädret. 
*Tvätta kläder
*Slutligen ska jag nog lägga mig i badkaret framför en film eller eventuellt duscha om jag inte orkar bada. 
 
Så ser dagen ut för en arbetslös ungdom. Kanske inte direkt någon som bryr sig men att jag skriver ner det kanske ändå betyder att jag genomför alla saker?
KANSKE. 
 

Kommentarer

Skriv din åsikt här:

Namn:
Kommer du tillbaka?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0