Fixing for saturday!

Jag har min awesome flickvän på besök, hon står för tillfället och plattar sitt hår för den som verkligen undrar. 
Vi ska snart åka oich hälsa på Celina och jag ska passa på att köpa något onyttigt medans Michelle ska vara nyttig. 
Coca cola står på inköpslistan sen får vi se vad tilltugget blir. 
Det känns skönt att vi kommer ut från rummet vi sitter i, det börjar bli lite dåligt med syre, särskilt efter att jag sjungit en väldigt falsk version av mötley crues livewire. Jag fick lite feeling. 
 
På tal om det så tänkte jag att jag kanske skulle lägga upp en fin bild på min flickvän. 
Måste ju visa hur stolt man kan vara att ha en sån vacker tjej. 
 
Söt va, hon e min<3

Kommentarer

Skriv din åsikt här:

Namn:
Kommer du tillbaka?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0