Fredagsbestyr

Städar för fullt i mitt rum tills jag får påhälsning av Michelle. Äntligen är det helg. Då måste man passa på att träffas. Man vill ju inte bjuda hem henne när det är sååå stökigt, det känns inte bra. 
Dessutom tycker jag det är kul/skönt att städa. 
Att lägga på en platta på lp spelaren och dra igång med plockandet. Idag har jag dragit igenom Hysteria plattan med Def Leppard och nu är det en ganska vind version av shout at the devil med mötley crue som snurrar.
Ett måste att köpa en ny sådan när jag hittar en i fint skick. 
 
Vad så frukansvärt underbart att se Mötey crue igen i somras. Hoppas på ett kärt återseende gärna inomhus på en riktig Mötley konsert. Älskar Nikkis bas, it´s awesome. 

Kommentarer

Skriv din åsikt här:

Namn:
Kommer du tillbaka?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0