Gratulations

Denna dag kommer att erbjuda födelsedagskalas. 
Eller ja, det blir tårta iaf. Min mamma fyller år. Jag har sån dålig fantasi på presenter till mina föräldrar så jag köpte två dvd filmer. Mer än så blev det inte, har ju inte dirket nå pengar att röra mig med. 
Men hon blev glad ändå. Alltid när jag köper nått annat så kommer det ändå aldrig till användning. 
Så är det väldigt ofta, saker jag tycker är smarta eller bra, det bara stoppas undan. 
 
Jag vill också hälsa till min flickvän att du ska krya på dig. Och ja...vi smsar meset hela tiden men ändå. 
Kan ju vara kul för er som läser min blogg att hon är sjuk så ni kan anteckna det.
 
Imorron äre valentines day, som jag antar att jag "firar" ensam på mitt rum. Michelle har magsjuka och jag har verkligen ingen lust att bli smittad plus att blir min syster smittad efter mig så är risken stor att hon måste läggas in på sjukhus. Hon är väldigt känslig mot att bli sjuk.  
Och eftersom det inte är världens viktigaste högtid så firar vi den när hon blivit bättre. Det är både roligare och tanken är ju faktiskt att man ska ha roligt,mysa och uppvakta varandra. Något som man ska göra varje dag om man är i ett förhållande. Därför borde det inte finnas en sån här dag egentligen. MEN jag tror att det är bra ändå på något vis. Den kanske påminner människor i ett "ta-varandra-förgivet" förhållande att faktiskt bry sig om varandra. 
Samtidigt som affärerna utnyttjar det som fan och tjänar massvis med pengar. 
Men jag tycker att man ska försöka göra allt man gör på alla hjärtans dag fler gånger. Bjuda ut på middag,gå på bio eller helt enkelt kanske köpa en liten present för att göra varandra glada. 
 
Därmed har jag sagt mitt. 
 
 
Jag och Molly-bus

Kommentarer

Skriv din åsikt här:

Namn:
Kommer du tillbaka?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0