Konserter och festivaler

Jag tänkte att om jag skriver om något roligt så kanske jag blir på bra humör.
För just nu har jag inte kuul. 
 
Sommarens tillgängligheter vad det gäller festivaler och liknande ser väl inte asbra ut som förra året. MEN
Några godbitar finns det ju alltid men det är synd att de inte är samlade på samma ställe för det är liksom en här och en där.
 
Konserter som jag är sugen på är iaf både Crashdiet och Hardcore superstar som råkar komma till Borlänge i mars. Pengarna är faktiskt det som styr så jag får nog prioritera ett av dom och självklart är hardcore superstar det bättre bandet. Vi får se hur det blir, annars får amn väl ta sig nånstans på nån annan konsert senare.
Klickade även hem nya cd och lp med dom igår som kommer på releasen den 27e.
Sweden rock råkar inte vara ett dugg intressant då jag är intresserad av typ två band. Plus att flickvännen har bal och student som jag istället prioriterar.
Det råkar ju istället vara läge för en endagstripp till Gröna lund och kanske se Whitesnake som kör samtidigt som sweden rock. Det är billigare,närmare och bra mycket bättre. 
Peace and love liknar en hög med skit. Även fast det är väldigt nära så ser det inte ut som att jag springer omkring på området där i år. Kanske kommer nån bomb men jag tvivlar. 
Bråvalla är ju istället samtidigt som peace and love och där utlovas en hel del bra som jag faktiskt skulle kunna tänka mig. Bl.a In flames, Stone sour, Avicii och Volbeat. Även Green day kan väl vara kul att se för att man lyssnade på dom för några år sen. 
 
Sen finns det väl en del till men jag orkar fanimig inte skriva mer. Detta räcker ju fram till juli. 
Bästa att spara pengar om man ska ha råd med något. 
 
 

Kommentarer

Skriv din åsikt här:

Namn:
Kommer du tillbaka?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0