Men inte om det gäller din dotter..

Idag är väl kanske en sån där dag man kunde varit utan. 
Finns inte direkt något att göra när man sitter hemma och inte orkar man ta sig nånstans för att göra nått heller. 
Stannade iaf till på Coop forum och köpte mig lite kvällsmys i form av filmen "TED" på blue ray. 
Den kommer sitta fint imorron kväll.
 
Kollade nyss på Hamilton 2 och enligt mig så var den helt okej. Jag är lite svag för svenska filmer och särskilt när Micke persbrandt är med. Jag tror det är lättheten att kolla på en svensk film. Att inte behöva fundera på andra språk. Nu var väl kanske Hamilton ett dåligt exempel eftersom den innehåller ganska mycket Svenska och arabiska?
 

Jag är sugen på konserter. Saknar sommaren och festival-livet. Älskar det.
Särskilt när man ser nått så bra som Steel Panther för första gången. Det är nått magiskt med att få se sina idoler på scenen och tillåmed prata med Satchel. Gryymt vare! Något jag aldrig glömmer. 

Kommentarer

Skriv din åsikt här:

Namn:
Kommer du tillbaka?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0