SKIVMÄSSA

Igår bar det av 20 mil söderut mot Stockholm och till Solnahallen där en fruktansvärt stor skivmässa höll plats.
Har aldrig sett så mycket skivor på samma ställe. Det var iaf en riktigt bra utflykt som jag och Michelle gjorde.
Fick med mig några riktiga godbitar hem och jag precis just nu spelar.
Det bästa var Def Leppards Live skiva från mirrorball turnen. Inplastad och innehöll 3 skivor. 
Lite dyrare än vad jag brukar lägga ut på skivor men det var det värt.
 
'
Det här var det jag fick med mig igår.
 
Lp:
Def Leppard-Mirrorball 340:-
Van Halen-II 20:-
Trash-Burnin´ rock 20:- (aldrig hört men kanske är bra?)
Def Leppard-High n dry 50:-
Def Leppard-On through the night 40:-
 
Cd:
Mötley Crue-Mötley Crue 50:-
Wig Wam-Hard to be a Rock n Roller 50:-
Backyard babies 50:-
 
Här är det bästa och dyraste inköpet som ajg lyssnar på just nu. Fruktansvärt bra!

Kommentarer

Skriv din åsikt här:

Namn:
Kommer du tillbaka?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0