Valentines day-Jag älskar dig Michelle

Idag är det då alla hjärtans dag. Jag hade mitt uttalande igår om det och jag tänkte att detta inlägg skulle istället handla om Michelle. 
Den människa som jag älskar mer än något annat. Du är helt perfekt. 
Jag är så glad att du är min. Vi är så lika och det är skönt att vara tillsammans med sin soulmate. 
Det här är den andra alla hjärtans dag som vi har tillsammans (även om vi inte ses föräns imorron) så hoppas jag verkligen att det blir många många fler.Det känns som att det här kan hålla hur länge som helst. 
 
Vi är som gjorda för varandra. Vi har samma musiksmak,samma stil och ganska lika personligheter. 
Jag tror att man inte ska vara för olika men samtidigt inte för lika. Vi är perfekt. 
 
Bilden har jag kladdat ner igår.  
 
 
 
"You´re my best friend and i love you"
 
Jag vill avsluta det här inlägget med något som betyder väldigt mycket.
Våran låt och den stämmer så bra! 

Kommentarer

Skriv din åsikt här:

Namn:
Kommer du tillbaka?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0