Whitesnake @ Gröna lund

Igår så var jag och Michelle och besökte huvudstaden för att gå på gröna lund. 
Bandet som tog sig an stora scenen var inga mindre än Whitesnake. 
Det var en fruktansvärt bra spelning och David Coverdale behöll rösten under hela konserten. 
 
Jag kan ju säga att jag måste använda alla positiva superlativ som finns för att beskriva för er som inte var där hur bra det var.
Det som var lite minus var faktiskt publiken som var lite seg och det vart inte något riktigt drag där men annars en helt amazing konsert.
 
Det kommer upp lite bilder som jag tog under tiden. Enjoy!!
Ps: Jag lyckades få med mig en låtlista och ett plektrum hem tillsammans med skivan "forevermore" bandknappar och en turne t-shirt. 
Lyckan som uppstår när man står där med en grym känsla efter konserten och håller i låtlistan och plektrum. Gryyyyymt!
 
 
 
 
 
 

Kommentarer
Postat av: Alexandra Sixx

Alltså jag har läst din blogg rätt länge och förlåt men jag måste bara fråga för det här är förvirrande... x) Du skrev att du och Michelle har varit tillsammans i två år för ett tag sen, hade inte du någon som hette Kelly för ett år sen men innan det någon Sofie? Förlåt om jag frågar, bara förvirradxD Stay metal. \m/

Svar: Hahah är det så förvirrande alltså :) Vi börjar med att Michelle kallas Kelly bland sina vänner och jag kallade henne det innan också. MEN jag tycker att Michelle är finare så jag kallar henne för det. Sofie var någon som jag var tillsammans med för länge sen. Innan Michelle alltså. Har du nån blogg man kan läsa?
Fredrik Svensson

2013-06-07 @ 19:21:46
Postat av: Alexandra Sixx

Jaha då förstår jag ;) Ja och nej :P jag har en blogg men den är låst. Var du på Sweden Rock? \m/

Svar: Sv: yes så är det. Nej jag var inte på sweden rock i år. Tyckte deras line-up inte var så mycket att hänga i julgranen. :)
Fredrik Svensson

2013-06-10 @ 08:52:17

Skriv din åsikt här:

Namn:
Kommer du tillbaka?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0