Fade to black

Onsdagen har kommit rullning och jag sitter och typ gör ingenting. Tänkte slänga på en lp och städa men jag känner inte för det heller. Något ajg måste göra är iaf att göra klart min ansökan om jbb till ikea. det står nog först på listan.
Det här blir ett kort inlägg men jag lägger in
 
som denna dag är
 
En av Metallicas bästa låtar helt klart. 
Lägger in den på grund av dokumentären som jag såg igår kväll/natt på ettan och då kändes det lite aktuellt. 
Lyssnade mycket på Metallica när jag var mindre men det har blivit mindre vilket är synd men det är nog för att det är svårt att hitta guldkornen bland alla låtar. Det är iaf ett av guldkornen.
 
 

Kommentarer

Skriv din åsikt här:

Namn:
Kommer du tillbaka?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0