För jag har träffat Hardcore Superstar!

Hasrdcore superstar är i stan för att spela på liljan ikväll. Tyvärr så kommer jag inte kunna vara där men jag fick iaf träffa dom på stan iaf en snabbis. Det var helt oväntat men det var faktiskt det jag var ute efter. Jag hade tur. 
Hade precis varit på gitarrlektion och skulle sen åka vidare till Leksand. Jag satt och lyssnade på deras senaste skiva i bilen och tänkte att "äh jag tar en sväng i stan och ser om dom eller deras buss har kommit". 
Väl nere på stan så får jag se fyra stycken rockpojkar fast inte direkt med scenkläder på. Det var vinterjacka, uppsatt hår och hela den baletten. Jag var såklart tvungen och stanna så jag gjorde det och hade ner rutan och vinkade till mig dom. Det var tyvärr bara Addde som uppfattade det och de andra hälsade men gick sedan vidare.
Han tyckte att jag lyssnade på fin musik då long time no see precis hade börjat och jag var väldigt mallig och sa att jamen visst, den bästa.
På helt underbar göteborgska så sa han att "vilken fräck bil du har".
Sen frågade han också om jag skulle komma och kolla på liljan och tyvärr var jag ju tvungen att säga nej men att jag har tänkt att jag skulle åka till eventuellt västerås eller något.
Då sa han att vi ses där då och skrattade.
Han gick sedan ikapp med reseten av bandet och i refrängen så höjde jag volymen för att markera än en gång vad jag faktiskt lyssnade på.
Jag fick tummen upp och de såg väldigt glada ut.
 
Jag vart väldigt starstrucked och kände en himla go känsla hela vägen till leksand. Tänk att jag faktiskt fick träffa hälsa på mitt favoritband i borläneg. Det är ganska coolt tycker iallafall jag. Nu är jag på väldigt bra humör men samtidigt väldigt peppad på att se dom live. 
 
AWESOME!!
 

Kommentarer

Skriv din åsikt här:

Namn:
Kommer du tillbaka?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0