Please tell me what to do to make it right again!

Kankse inte var alldeles väntat att jag sitter och lyssnar på Megadeth men en del låtar är faktiskt helt okej. 
Sitter och har ångest för att jag har skjutit upp mitt städande ända tills idag. 
Men idag måste det göras eftersom jag åker bort över helgen ända till Leksand, såhär dagen före hardcore superstar i Borlänge så är jag fortfarande kluven om jag ska gå dit men varken jag eller Michelle har pengar att röra oss med så just nu ser det inte ut som att det blir. 
Som tur är så kommer de fler tillfällen (man måste bara älska svenska band=lätt-tillgängliga)
 
Imorron ska jag dra på gitarrlektion som jag har i princip varannan vecka men nu vare faktiskt tre veckor sen. 
Där får jag typ lära mig massor om sånt som man inte lär sig hemma. Skalor och massa sånt. 
Jag måste säga att lektionerna ger utdelning både för inspriation och att jag lär mig mer. 
 
Stefan, som min gitarrlärare heter är sångare och gitarrist i bandet POUND. Deras stora influenser är MUSE bland annat och jag är riktigt imonerad av hur bra dom är. Tyvärr så har de för liten publik mot vad de borde ha. 
Därför säger jag nu åt mina kära läsare att faktiskt iaf lyssna på ett av klippen jag lägger ut. Gillar ni det ni hör så är det bara att fortsätta lyssna på youtube eller spotify. Vill ni också köpa skivan så kan jag fixa det eller så kontaktar ni bandet själv på www.poundband.com
 
För några dagar sedan så släppte de ett helt nytt album där apocalyptic smile finns med som är en av videorna nedan. Albumet heter "One day i´m gonna bring you the sun i a box"
 
Enjoy!
 
 
 
 

Kommentarer

Skriv din åsikt här:

Namn:
Kommer du tillbaka?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0