Searchin for work

Den här dagen har inte bestått av mycket mer än att försöka söka jobb. 
Hittils har jag kommit upp i nio ansökningar vilket är ett väldigt bra dagsvärk för mig. 
Det är så jävla svårt att få ett jobb. Någon mer som är där och skvalpar i arbetslösheten?
 
Den som vill får gärna komma med förslag på ställen där man kan söka eller om någon av en händelse råkar veta något ställe där det behövs folk. Jag är inte rädd för att flytta så länge det är så många timmar jobb att jag har råd att göra det.
 
 
Just nu så känner jag att jag behöver cola, faan vad gött det skulle vara men jag ska ju faktiskt försöka vara duktig med det och bara dricka det på helgerna för att inte falla dit i beroendet igen. Det blir så dyrt och så är det inte så nyttigt har jag hört. 
Äsh ha en kväll, fin,bra eller jävlig vad helst ni vill. 
 
 

Kommentarer

Skriv din åsikt här:

Namn:
Kommer du tillbaka?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0