SKÄRTORSDAGEN!

Snart så dyker det upp en liten rymdvarelse här inne i mitt rum. Hon kommer att ta min uppmärksamhet i några dagar nu när det är påsklov och så. 
Det ser vi fram emot. Hoppas inte vi blir alltför mer förkylda så vi kanske har ork att göra någonting och inte bara dö. Nog för att jag gillar att bara glo på film men det är ju ganska skönt att hitta på saker med. 
 
Har iaf två oöppnade blue-ray filmer att kolla på, bland annat Amadeus som jag kollade på musiklektionen när jag gick i 8an. Ska bli kul att se den igen och den handlar då om Amadeus mozart och det jag minns så är det någon som stjäl något av hans verk eller nått. 
 
Nu ska jag gå och möta henne i dörröppningen.
 
Från Hardcore Superstar @ Tyrol

Kommentarer

Skriv din åsikt här:

Namn:
Kommer du tillbaka?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0