Sunday evening!

Söndag idag då. 
Drog ut med flickvän och hunden molly på en långpromenad i solen och det var väldigt skönt. Lite kallt på sina ställen men det vägde upp mot den friska luften och de ställen där solen värmde på extra. 
Igår så kollade jag såklart på melodifestivalen och jag är lite besviken men jag kan ändå överleva med resultatet. 
Jag hejade såklart på ralf gyllenhammar som hade en grym låt med ett snyggt nummer samt att jag tyckte att yohio är bra och ganska frän. 
Menmen jag sa innan tävlingen att jag skulle kunna se vem som helst smo vinnare förutom mongo sean banan för han är jag fruktansvärt allergisk mot. Den första låten han hade "skaka rumpa" var ju lite catchy(stavning?) men resten är bara skit. 
 
Aja NOG OM DET!!
 
Imorron väntas ett besök hos frisören för att fixa till min lejonman. Jag vet inte riktigt hur jag ska göra men nått blire för nu sere för jävligt ut. Fast när jag krusade det (se bilden) så gilla jag de.
Sen har jag inget att se fram emot föräns på onsdag då det är skidor igen på tv. Grattis emil jönsson som säkrade sin världscups-sprint guldmedalj igår genom vinsten i lahti. Grattis också till Petter northug som ÄGDE ut hela startfältet idag på 15km klassisk stil. 
 

Kommentarer

Skriv din åsikt här:

Namn:
Kommer du tillbaka?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0