Total update

Personal update. 
 
Har ju snackat en del om HCSS och allt dedär men jag tänkte att jag lär ju uppdatera mitt läge rigth now. 
Idag var jag till hemköp och lämnade in praktikspapper. Ser ut som att jag kommer ha praktik till sommaren för att sedan gå över i sommarjobb. Först tänkte jag att det lät inte så kul men man får göra det till något kul. 
Imorron blire åh hämta papperet,lämna in det på arbetsförmedlingen och sen tar det nån vecka tills jag börjar. 
Under tiden hoppas jag såklart att det dyker upp en fast tjänst. Men det får duga så länge. 
 
Mår förjävla kasst i halsen och jag tror det är stockholmsresan som gjort det mot mig. Inte kul men såå värt ändå. 
Imorron så får vi se om rasmus kommer över för att skruva lite bmw. Han ska ha nå delar och jag ska försöka få honom att köpa lite andra delar eller ev en hel bil. Helt ointressant för er som läser men det kan ju vara nån slags påminnare för mig när jag blir gammal och grå.
 
Nu ska jag knarka halstabletter och kolla på film och tycka allmänt synd om mig själv. 
 
Ha en fin tisdagskväll!
 

Kommentarer

Skriv din åsikt här:

Namn:
Kommer du tillbaka?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0