Den Andra Maj!

Då var det Maj månad och idag har jag jobbat. Setat lite i kassan,plockat varor och haft personalmöte. 
Dagen gick ganska fort och eftersom det var helg igår så kändes det som måndag vilket gör det ännu skönare när man inser att det är fredag imorron. 
Woho. Späckad helg med älskling då vi firar två år som ett par imorgon och då kanske vi ska göra något roligt? Vad vet jag? Sen blire nog troligtvis marknad i rättvik någon av dagarna i helgen och så ska vi fira pappa som fyller år. 
 
På måndag börjar mitt nya schema på jobbet och då blire sjukligt tidig morgon vilket jag inte ser fram emot men jag ska försöka tänka ljust. På fredagar ska jag egentligen jobba till 5 men då kolonialen (övriga varor som inte är kött,frukt och kyl) förmodligen är klar tidigare kanska man kan gå tidigare, vi får se. 
 
Får njuta de här sista dagarna ordentligt. 
 
 
Idag slänger jag upp dagens låt som är en riktigt grym låt av bandet Hardcore Superstar.
Dreamin in a casket. 
 
 
 
 

Kommentarer

Skriv din åsikt här:

Namn:
Kommer du tillbaka?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0