Rollin like a stone!

FYFAAAN vad jag älskar solen!
Det är så jäkla skönt att kunna gå runt i t-shirt utan att frysa. Förutom att det är fredag imorron och jag får träffa min sötnos så var det ungefär allt positivt från mig som finns i min kropp tror jag. 
Har så sjukt ont i ryggen att det är omänskligt, inte kul när man då måste fortsätta lyfta saker hela dagen. 
Hemköp är ett slitsamt jobb men jag tar mig iaf dit om dagarna och det är ganska skönt och göra något. Lämnade in mina personuppgifter dit idag också och nu väntar jag bara på att få skriva på anställningsavtal. WOHO!
Pengar rullar in som det ska, DET GÅR BRA NU. 
Det innebär att jag i fortsättning (från den sjunde juni) kommer att få lön för min möda och inte slavkronorna som försäkringskassan ger mig på 140kr om dagen. 
 
NOG OM DET!
 
Här är något roligare att förgylla dagen med. 
 
 
 
OBS: Varning för Tjejer i underkläder ;)
 
 
Nu väntas kvartsfinal i Ishockey mellan Sverige och Kanada. Lycka till, det kan dom behöva. 

Kommentarer

Skriv din åsikt här:

Namn:
Kommer du tillbaka?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0