The Blue

Idag har man varit duktig faktiskt. 
Vaknade med Michelle imorse och sen drog hon iväg och jag gick faktiskt ut i garaget och gjorde en storstädning eftersom att jag ska ställa in bilen där över vintern och försöka fixa den och få den omlackad osv. 
 
Denna blogg består ju mest av musik och därav mina följare som intresseras av sådant, men nu gör jag en avvikare. Är ju trots allt intresserad av annat också och bilar är en av dom. 
 
Här är då min bil som den ser ut just nu.(Dammig as hell)
Meningen är att den ska bli helt omlackad och fixa all ytrost som har blivit. Kommer också att inhandla en del nya prylar till den. Den ska alltså få en liten make over under vintern tills den blir klar för sommaren nästa år.
 
Jag funderar även på att köpa mig en till bil. En Chevrolet S10 Pickup att göra om till något häftigt men vi får se hur det blir med det. 
 

Imorron så blir det halloweenfest. Öh va på en söndag? Och ja, tydligen så blir det så. Knepigt värre men så är det. Jag ska klä ut mig riktigt ordentligt. Jag hoppas till och med att jag blir oigenkännbar.  *(Är det ens ett ord?)
Jag lägger väl upp en bild någon dag. 

Kommentarer

Skriv din åsikt här:

Namn:
Kommer du tillbaka?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0