I will never let you go!

Ojoj det är mycket som händer kan man säga. Lite svårt att urskilja allt. 
Jag har börjat tagit trumlektioner, spännande. Jag är typ sämst i världen på det men vafan, det är ju gratis så någonting hoppas jag att jag får ut av det. Om inte annat lite bättre koordination för den existerar inte alls. 
Sen har jag "spelning" på måndag. Visserligen bara en låt men ändå. 
Var också ivög och fixade tillgång till en replokal, en sån är alltid bra att ha i bakfickan. 
 
Imorgon är det ju fredag också. Hade ju hoppats på att dra till stockholm och gå på In flames men det vart heldagsjobb istället. Min lediga fredag går till jobb alltså. Men det är inte fy skam ändå, tjänar ju pengar. 
 
 
 
 
 The perfect voice? Alltså om man kunde sjunga som honom ändå.... 
 

Kommentarer

Skriv din åsikt här:

Namn:
Kommer du tillbaka?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0