Making enemies is good!

Sådär ja, då har man spelat inför ett fullsatt globen. Hur det kändes? Hahah jo som vanligt så kändes det bra. Man börjar ju bli van..Not!!
Nej fyfan vad dåligt det gick på uppspelningen idag. Jag spelade som en jävla kratta och allt blev inte alls som jag tänkt mig. Men så var det också den andra gången i mitt liv som jag har gjort något liknande. 
It was soooo scary up there. Och inte var det globen heller utan det var typ smo att spela i någons vardagsrum med sina klasskompisar som sitter och kollar på. Väldigt intimt osv. 
Men som sagt det gick inte alls bra och det kom ett jävla orosmoln som lade sig ovanför våra huvuden och vi presterade inte alls i närheten av hur det lät på rep. 
Men sådant där tror jag man lär sig av också men just nu känns det förjävligt.
 
 

Kommentarer

Skriv din åsikt här:

Namn:
Kommer du tillbaka?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0