Tonight world is burning!

Speaking of...
Snart blire jobb, kvällsjobba på hemköp alltså. 
Nästa gång ni går och handlar på en affär, vilken som helst. Tänk då på mig och alla andra som får sitta i kassan. 
Jag lovar att sitta i kassan kan var det mest underskattade jobb som finns. Alltså på riktigt, det är verkligen inte bara att sitta och ta emot pengar och skanna varor. Det är sååååå mycket mer än så. 
U can´t imagine.
 
Iaf. 
 
Tisdagen närmar sig med stormsteg och då ska jag anmäla mig att göra min kapellmästar-roll. Det betyder alltså att jag ska samla ihop de klasskompisar som jag vill spela med och dela med mig av en låt och vision för att nästa vecka framföra den samma för resten av klassen. 
Det kommer bli kul, tror jag, samtidgt som det är ett ganska skräckinjagande moment eftersom man knappt känner klassen än. 
 
Låten som min grupp kommer att framför är iaf Night on Fire med Reckless Love.

Sitter och övar som en dåre på att sätta solot till 100% (jag spelar alltså lead gitarr), det löser sig förhoppningsvis.
 
Här kommer ett klipp för den som vill höra låten och se videon. 
 
 

Kommentarer

Skriv din åsikt här:

Namn:
Kommer du tillbaka?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0